Sök

Start / Hyresgäst / Felanmälan

Gör felanmälan

Via nätet: Felanmäl kan göras dygnet runt genom att logga in på  Mina sidor. Här får du bland annat beskriva felet och svara på om du har husdjur och om Bostadsbolaget får gå in med huvudnyckel.

På mina sidor kan du följa ditt ärende och se vad som händer. Du kan läsa kommentarer från personen som jobbar med felet och du får ett mejl när ditt ärende byter status – till exempel när arbetet påbörjas eller när felet är åtgärdat.

Via telefon: Felanmäl kan göras på telefon under kontorstid till ditt driftkontor eller till vår Bobutik 010-355 72 50.

Vid akuta fel, om du inte får tag på någon fastighetsskötare, ring 010-355 72 00.

Vid akuta fel eller störningar på icke kontorstid, ring larmtjänst på telefon 0470-13278

Låsöppning, ring taxi på telefon 0490-37300